Pronájem konferenčních prostor v Praze
Chystáte se uspořádat menší či větší společenskou akci v Praze a nevíte, jaké prostory si zvolit a podle čeho vybírat? Čtěte dále a my vám s řešením pomůžeme. Představte si, že jste na takovou akci sami pozvaní. Co od ní očekáváte a co vám ji zpříjemnilo?
Místo
Prvním důležitým bodem je místo konání a parkování pro hosty. Chtěli byste si na akci připít s pár sklenicemi vína? V tom případě je ideálním místem konání akce v centru města, v blízkosti všech spojů. Budou vaši hosté z daleka? Nezapomeňte jim zajistit ubytování v blízkosti konání akce.
Zvláštní požadavky
Potřebujete speciální vybavení? Ozvučení, dataprojektor, nebo tlumočnickou kabinu? Sepište si seznam všech požadavků a dalších informace, abyste je mohli předložit správcům pronajímaných konferenčních prostor.
Občerstvení
S plným žaludkem jde všechno lépe. Jistě není od věci zajistit alespoň malé občerstvení pro hosty ve formě jednohubek či chlebíčků. Nasmlouvaná cateringová služba vám zajistí jak drobné, tak i bohaté občerstvení.
Pronájem
Máte jasno ve výše uvedených bodech? Výborně, teď už stačí jen si vybrat konkrétní konferenční prostory v Praze. Obrátit se můžete například na Hotel Belvedere. Jde o centrálně umístěný hotel v Praze a nabízí hned několik možností v pronájmu konferenčních prostor. Ať už pořádáte malou firemní sešlost nebo velikou společenskou událost, v Hotelu Belvedere vyjdou vstříc vašim požadavkům.